3 December 2012

hello saitama and tokyo!
















ざく

長いお休みをいただきました、ありがとうございます

埼玉に帰り、けんごのおねえちゃんの結婚式も無事とても幸せなムードで終わりました
熊谷では 散髪 → 田舎っぺうどん → 古着屋さん → おいしいコーヒー
もうちょっとゆっくりしたかったけれど、翌日は東京へ!


憧れのsuicaカードもゲットし東京の電車のりまくってやりました!
門前仲町の骨董市 → 築地の海鮮丼 → 代官山でお茶(シャレてるね) → 秋葉原 
あずちゃんの友達、さっきーとは初対面だったのですが、このブログのファン(!!)ということでかなり私達のことを知ってくださっていて初対面とは思えないほど打ち解け、仲良くなれたのです
ブログやっててよかったなぁー、と心から思いました 

夕ご飯は秋葉原でけんごの友達とお好み焼きでした、東京で秋葉原っぽい人たちと食べるお好み焼きは格別で新鮮な感じがしました(偏見?)

夜行バスも思った以上に快適でびっくりしたし、今回の旅はよかった、本当によかった 
お店の人たちも含め、良い人ばかりに出逢って、良い気持ちばかりの旅だった
こんなに良いことばかりなんて珍しいくらい

それもこれもきっとけんごが右も左もわからない私をひっぱっていってくれたおかげなのでしょう、東京大好きになりました

最近ちょっとつかれていたハートが満たされて、明日からまた楽しくお仕事できると思います


attended kengo's sister's wedding in saitama; so glad i was part of their special day!
we spent a day in tokyo, had oh so much to do such as going to the antique market, tsukiji fish market to eat the freshest kaisen-don. then off to meet friends for coffee, then dinner with kengo's friends. busy tokyo for busy couple. i never really liked tokyo before because it was too hectic for me. but i actually love tokyo now. there are so many exciting inspirations everywhere. i wish i could spend a week to see more...
this trip was great, it was perfect. everyone i met was so lovely and gentle. i'm bit tired after traveling long hours on the bus but i feel wonderful!

hope your weekend was fun!

x





No comments:

Post a Comment